Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2016

Κυκλοφορία της ποιητικής συλλογής ''Ιώδες'' +(Promo συμμ. Φώνδας)



Η ποιητική συλλογή "Ιώδες",κυκλοφόρησε και περιλαμβάνει μια σειρά,από ποιήματα,που γράφτηκαν από τον Αύγουστο,του 2015,έως και τους πρώτους μήνες του 2016.Το βιβλίο-μπροσούρα,περιλαμβάνει 11 ποιήματα,με διάφορους θεματικούς κύκλους,ή σχεδόν κύκλους καθώς,η άποψη και τα βιώματα,μόνο ενός από εμάς,δεν μπορεί να οριοθετήσουν έναν ολόκληρο κύκλο. Το βιβλίο γράφτηκε σχεδόν ακυρώθηκε και άλλαξε το μεγαλύτερο μέρος του,μιας και άλλαξα άποψη,για όσα είχαν γραφτεί,κάτι με το οποίο θα γίνει και με τους παρόντες στίχους,αλλά δεν έχει σημασία,μιας και θα έχουν εκδοθεί,αλλά και έτσι θεωρώ ότι λειτουργεί κι η εξέλιξη,να διαφωνούμε και να "ανακυκλονόμαστε" δηλαδή ουσιαστικά.
*Περιλαμβάνει επίσης ένα ποίημα,που γράψαμε μαζί με τον Φώνδα,από Επιτυχημένες Απόπειρες.*
Ο θλιβερός τόνος των κειμένων,δεν έρχεται να εξυμνήσει καμία μανιοκατάθλιψη,ούτε και να την κάνει μόδα.Ήρθε για να προβάλλει τις αδυναμίες και τις δυσκολίες μας,καθώς και το πως την παλεύουμε κόντρα σε αυτές.
Όταν η ροή της θανάτου και της μουντίλας,μας κατακλύζει,τότε το να γράφεις κείμενα,ποιήματα και βιβλία,για την ζωή και τον αγώνα,τον αγώνα τον καθημερινό γίνεται ανάγκη.
Και η ανάγνωση αυτών,ελπίζω να βοηθάει,κάτι για το οποίο,δεν είμαι και σίγουρος.

Αυτή η ποιητική συλλογή τυπώθηκε σε ελάχιστα αντίτυπα και προφανώς,δεν θα διατίθεται στο εμπόριο,αλλά θα δίνεται είτε χέρι με χέρι,στην Αθήνα και πιθανώς και εκτός Αθήνας,με ταχυδρομείο.Θα δίνεται επίσης με ελεύθερη συνεισφορά.



Καλή Καρδιά.

Ένα promo ποίημα,που δεν συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο,που γράψαμε με τον Φώντα πρόσφατα:

Σεξτελιστικά αποσπάσματα


Φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα και είμαι ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο
γιαυτό ξυπνάω κατά προτίμηση το απόγευμα
τα ροζ συννεφάκια που χτίζω κάτω απ’ τη γλώσσα μου
με κάνουν να υποφέρω και τους πιο κατάμαυρους εφιάλτες
ροζ άλλωστε έβαψε τα μαλλιά της μια τύπισσα που γουστάρω
ενώ όσες μελαχρινές ήθελα
τα βάψανε μαύρα όταν τα βρήκανε σκούρα.
λίγες θάλασσες παρακάτω εκτελεστικά αποσπάσματα κυβερνήσεων κι ανταρτών
εξοπλισμένα απ’ τους αμερικάνους και τους ρώσσους σφάζουνε κόσμο
αλλά νομίζω κι όταν χύνεις
παρέα με ροζ συννεφάκια
σαν εκτελεστικό απόσπασμα μοιάζει λίγο ε;
τα πυροβόλα όπλα όμως δεν είναι επανάσταση 
σε απελευθερώνουν βέβαια απ’ την ανάγκη να πρέπει να νικήσεις τον άλλο σε μάχη σώμα με σώμα
κι είναι αλήθεια
πως τους ανθρώπους που θα θελα πιο πολύ να σκοτώσω
δε θα μπορούσα να τους σκοτώσω με τα χέρια μου.
αλλά μια σκανδάλη μπορώ να πατήσω
για μένα/για σένα/για εμάς
αλλά απ’ το να θεωρήσω τα όπλα επανάσταση 
προτιμώ να ξανακοιμηθώ 
αν και φοβάμαι μην ξυπνήσω μια μέρα και είμαι ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο
αλλά υποθέτω
ότι υπάρχουν και μέρες που φοβούνται μην ξυπνήσουν
και είναι μόνες μαζί μου
έτσι απλά
δυστυχισμένες.

***

Όταν ήμουν μικρός και η μάνα μου και δούλευε τουεντι-φορ σέβεν,κοιμόμουν στην δουλειά της και ερχόντουσαν διάφοροι βλάκες,με τα ψυχολογικά τους και έβαζα τα κλάματα,κάθε φορά,που συνειδητοποιούσα ότι θα πεθάνω κάποια μέρα δυστυχισμένος,σαν αυτούς.

Τώρα όλοι αυτοί,έχουν λογικά πεθάνει,πιθανώς δυστυχισμένοι.
Τώρα,όταν την κάνω από την μιζέρια του αμφιθέατρου και του και του Δόκτωρ ξερόλα,βάφω σπίτια,με τον πατέρα μου.Γιατί οι μικροαστοί στα μέρη μου,θέλουν χρωματισμένη την οικιακή τους μιζέρια.
Και το παράδοξο,είναι πως τις μέρες,που ας πούμε ότι μιζέριαζα,δεν έκλαιγα καθόλου.
και αυτά δεν τα έχω πεί σε κανένα κορίτσι.
Το "Θέλω να σε δω ευτυχισμένο",δεν το είπαν καμιάς τα όμορφα χείλια,
ακόμα κι αν το ένιωσαν.
Και μετά δεν ακολούθησε κανένα εκρηκτικό φιλί,σαν αυτά στις ταινίες.
Αλλά τουλάχιστον,δεν με εγκατέλειψε ποτέ του,το χαμόγελο σου.
"Έλα να φύγουμε",μου πες.
Διαβάστηκε.
Σόρρυ, φοβόμουν να απαντήσω.
Και όχι γιατί,δεν σε εμπιστευόμουνα,καλή μου.



Credits:
Το εξώφυλλο,από τον Cow (Γιάννης Αντωνίου).
Και στήσιμο/παρουσίαση από τον Αθανασίου Χρήστο.

Υλικό του Φώντα,μπορείτε να βρείτε στα εξής blogspot:
Παρεκλείνον Άστυ
http://pareklinonasti.blogspot.gr/
Επιτυχημένες Απόπειρες
http://successfulattempt.blogspot.gr/
Θέατρο Δρόμου
http://theatrodromou.blogspot.gr/

2 σχόλια: